SPOLUPRACUJTE S ODBORNÍKEM

panelak2

 

Když jsme si s manželem vybírali naší novou televizí, tak jsme jako mnoho z Vás prošli všechny weby na internetu. Několikrát jsem se byli podívat do specializovaných obchodů, pročetli všechny možné diskuze na téma LCD nebo plazma, velikost uhlopříčky, atd… A nakonec jsme si vybrali obchod, kde jsme měli pocit, že to jsou opravdu odborníci a pomohli nám s našimi dotazy a také kde byla pro nás příznivá cena.

 

A proč to píšu ve srovnání s nemovitostmi?

Protože je to stejné. 

Chápu, že dnešní doba v nás vyvolává strach o náš majetek a pocit, že nejlépe si to stejně uděláme sami. Já se taky snažím dělat věci sama, ale vím, že pokud něčemu nerozumím, raději to přenechám odborníkům. Ušetřím tím čas a  peníze.

Kolikrát v životě jste prodávali nemovitost? Většina lidí jednou nebo dvakrát…. Cítíte se být odborníci v této oblasti? Víte všechny úskalí, které Vás můžou potkat, počínaje stanovením ceny, inzercí a následně pak sepsáním smlouvy…

 

A jak je to s nemovitostmi? Můžete i zde najít odborníky?

 

Jak už jsem psala v předcházejícím článku, je spousta faktorů, které ovlivňují prodej vaši nemovitosti  Jedním z nich je i výběr makléře který Vás bude zastupovat.

 

Proč je to tak důležité?

 

PŘÍKLAD:

Po inzerci vaši nemovitosti na internetu, Vám volalo mnoho realitních kanceláří. Se 6 jste se domluvili, z toho u Vás na nemovitost se byli podívat 2 makléři, zbytek si stáhnul fotky z vaší prezentace. U 4 RK jste nikdy neviděli člověka, který bude nabízet vaši nemovitost. Jak víte, že si budete rozumět a že pro Vás chcete to nejlepší? Víte, za jakých podmínek bude vaši nemovitost nabízet? Kolik peněz si vezme on a kolik bude chtít pro Vás?

Z těch 6 realitních kanceláří Vám po 14 dnech budou volat 3, že máte jít s cenou dolů, protože u jedné RK se objevila cena nižší, než jste se domluvili, a tak to přece nejde dělat…

Většina makléřů nechtějí ztrácet čas s nabídkou, příprava nemovitosti není většinou žádná, kvalita fotek h(různá).

Jediné, čím chtějí zaujmout budoucího kupujícího je cena, proto Vás tlačí do jejího snížení.

 

VÝSLEDEK:

  • Inzerát vyskakuje zájemcům několikrát pod sebou s RŮZNOU CENOU
  • Většina fotek nevypadá pěkně a SRÁŽÍ tak atraktivitu vaší nemovitosti.

=  Tlak na Vás se bude zvyšovat s rostoucími dny, kdy bude vaše nemovitost vystavena na realitních serverech.

= Taková prezentace působí zoufale a dosažena cena při prodeji je PODSTATNĚ nižší

 

MŮŽETE TO BÝT I JINAK!

  • Vyberte si makléře (realitní společnost) se kterým budete chtít spolupracovat. Najděte si takového makléře, se kterým si budete sedět i po lidské stránce, vždyť prodej nemovitosti se může protáhnout i na několik měsíců
  • Podívejte se na práci daného makléře, jak prezentuje nemovitosti (fotky), jaké má reference, co je jeho cílem při prodeji nemovitosti
  • Domluvte si nezávaznou schůzku a proberte za jakých podmínek bude vaši nemovitost nabízet, jak si představuje spolupráci

 

Já si se svými klienty vždy domluvám schůzku „na kafe“.

Schůzka je o tom, abychom se pobavili, za jakých podmínek budu nemovitost nabízet, pobavíme se o ceně, o nabídce podobných nemovitostí v okolí, stavu aktuální nemovitosti. Stanovíme plusové a minusové body nemovitosti a projdeme smlouvu o zprostředkování.

Pokud se domluvíme na tom, že já budu klientovi jeho nemovitost nabízet, dalším krokem je profesionální nafocení (homestaging, fotostyling), stanovení maximální a minimální ceny, atd.

 

Celý tento postup zabere 2-5 dní, ale pomůže Vám získat až 10% navíc v ceně vaší nemovitosti.

 

CHTĚJTE ZA VAŠI NEMOVISTI CO NEJVYŠŠÍ CENU, je to přece vaše nemovitost a vaše peníze

Markéta Hrušková
Vždy jsem velmi silně vnímala prostor v nemovitostech. Ať to byla jeho útulnost, uspořádání, vzhled či “duše” celého prostoru. Pohled z jiného úhlu na osobní prostor a rozmístění drobností, které dokreslují tu správnou emoci dané nemovitosti. K tomu se z jiného soudku přidaly mé obchodní dovednosti, které jsem podpořila několika lety v nadnárodních korporátních firmách a celoživotní vášeň pro budování a úspěšný obchod se staly základem pro mou kariéru v realitách. Je pro mě důležité jak celý průběh vnímá můj klient a chci ho provést celým případem prodeje ne s úsměvem, ale  s nadšenou emocí - WAU, TAK TO OPRAVDU STÁLO ZA TO!