MARKÉTA HRUŠKOVÁ

KDO JSEM A CO DĚLÁM?

Vždy jsem velmi silně vnímala prostor v nemovitostech. Ať to je jejich útulnost, uspořádání, vzhled či “duše” daného domu či bytu. Pohled z jiného úhlu na osobní prostor a rozmístění drobností, které dokreslují tu správnou emoci dané nemovitosti.

K tomu se z jiného soudku přidaly mé obchodní dovednosti, které jsem podpořila několika lety v nadnárodních korporátních firmách a celoživotní vášeň pro budování a úspěšný obchod se staly základem pro mou kariéru v realitách. Zjistila jsem, že emoce, které na klienty  z nemovitosti působí pomáhají k tomu, abych nemovitost prodala za vyšší cenu a rychleji. 

Fascinovalo mě to, a když jsem se ocitla ve vodách realitního trhu, začala jsem systematicky studovat, co všechno ovlivňuje prodej nemovitosti a jak můžu pro svého klienta získat co nejvíce. Ze začátku jsem si různé způsoby osahávala pomalu, ale po 4 letech už dokážu poznat co daná nemovitost potřebuje a kde je její silná stránka.

Baví mě i z té “nejobyčejnější” nemovitosti vytáhnout její kouzlo a ukázat ho světu. A naopak u krásných nemovitostí podtrhnout jejich jedinečnost a ukázat ji v jiném světle, než by se čekalo.

Po 6 letech jsem se posunula ke kvalitě a odklonila se od kvantity. Je pro mě důležité jak celý průběh prodeje vnímá můj klient, chci ho provést celým případem prodeje ne s úsměvem, ale  s nadšenou emocí - WAU, TAK TO OPRAVDU STÁLO ZA TO!

MARKÉTA HRUŠKOVÁ

KDO JSEM A CO DĚLÁM?

Vždy jsem velmi silně vnímala prostor v nemovitostech. Ať to je jejich útulnost, uspořádání, vzhled či “duše” daného domu či bytu. Pohled z jiného úhlu na osobní prostor a rozmístění drobností, které dokreslují tu správnou emoci dané nemovitosti.

K tomu se z jiného soudku přidaly mé obchodní dovednosti, které jsem podpořila několika lety v nadnárodních korporátních firmách a celoživotní vášeň pro budování a úspěšný obchod se staly základem pro mou kariéru v realitách. Zjistila jsem, že emoce, které na klienty  z nemovitosti působí pomáhají k tomu, abych nemovitost prodala za vyšší cenu a rychleji. 

Fascinovalo mě to, a když jsem se ocitla ve vodách realitního trhu, začala jsem systematicky studovat, co všechno ovlivňuje prodej nemovitosti a jak můžu pro svého klienta získat co nejvíce. Ze začátku jsem si různé způsoby osahávala pomalu, ale po 4 letech už dokážu poznat co daná nemovitost potřebuje a kde je její silná stránka.

Baví mě i z té “nejobyčejnější” nemovitosti vytáhnout její kouzlo a ukázat ho světu. A naopak u krásných nemovitostí podtrhnout jejich jedinečnost a ukázat ji v jiném světle, než by se čekalo.

Po 6 letech jsem se posunula ke kvalitě a odklonila se od kvantity. Je pro mě důležité jak celý průběh prodeje vnímá můj klient, chci ho provést celým případem prodeje ne s úsměvem, ale  s nadšenou emocí - WAU, TAK TO OPRAVDU STÁLO ZA TO!