3D scan nemovitostí a proč jej využít k prodeji nemovitosti

Svět moderních technologií neuvěřitelně letí kupředu a týká se to i oboru realit. To co před dvěma lety byla novinka, v dnešní době je už standard a naopak se objevuje zcela nový přístup k prodeji a hlavně prohlídkám nemovitostí.

Trochu tomu nahrála i doba, kdy lidé nemohli vycházet ven a fyzické prohlídky se neuskutečňovaly, nebo zcela vyjímečně.

Již delší dobu se mluví o virtuálních prohlídkách nemovitostí, o 3D scanu s přístrojem Matterport.

A co se tedy vlastně jedná? A proč je to taková skvělá věc?

Pojďme se na to podívat postupně.

Představte si, že hledáte svou vysněnou nemovitost. Nejdříve začnete procházet realitní servery a hledat co vás zaujme. 

V dnešní době krásné fotky a “nastajlovaný” interiér při prodeji nemovitosti bereme jako standard . Pokud v inzerci objevíte fotky s kuchyňskou linkou, kde vidíte zbytky jídla na talířích, v ložnici co majitelé nosí na spaní a v koupelně bezpečně odhalíte, jakou  značku kosmetiky milují. Tak při takové prezentaci asi radostí vískat nebudete a naopak vás to spíše odradí.

Ale kvůli toho tady nejsme. Našli jste si podle fotek byt nebo dům, který vyhovuje vašim potřebám a co teď.

Standardní postup je, zavolat makléři a domluvit si prohlídku. Když budete mít štěstí, možná se dovoláte hned, ale spíše vám to může trvat i několik dní (záleží jak moc daný makléř má svou práci rád :-)). Pak složitě domlouváte termín prohlídky, aby to sedělo všem zúčastněným stranám a  nedej bože, že do toho vstoupí ještě prodávající s požadavky na prohlídky. Vaše nadšení pomalu vyprchává, a vy získáváte pocit beznaději a naštvanosti. Ale chcete získat svou vysněnou nemovitost, takže bojujete dál.

Toto je scénář, jak můžou prohlídky vypadat, anebo….

Sednete si v klidu doma s partnerem. Dáte si kávu, čaj nebo skleničku vína a zapnete počítač. Celou nemovitost si v klidu projdete z pohodlí svého domova (respektive gauče), kolikrát budete chtít. Nikdo vám nebude stát za zády a vykládat věci, které vás nezajímají. Můžete na prohlídce nemovitosti strávit tolik času, kolik budete chtít. Můžete jí ukázat rodičům, dětem, sousedům, a to kdykoliv.

Ve chvíli kdy budete vědět, ano ten prostor nám vyhovuje, tak se nám to líbí. Zvednete telefon a zavoláte makléři. Jdete se jen ujistit a „nacítit“ emoce dané nemovitosti, které bohužel virtuální realita “zatím” nepřenese.

Pokud si k tomu ještě zakoupíte 3D brýle pro virtuální realitu (cca 300Kč), budete se v nemovitosti pohybovat opravdu reálně.

Ano, je to bomba a obrovský krok kupředu v prodeji nemovitostí. Úspora času jak pro prodávající, tak pro kupující. Každá strana prodeje díky této technologii získá.

Bohužel stejně jako u videoprohlídek platí, že je to nástroj pro pár desítek makléřů, kteří se snaží posouvat kvalitu tohoto oboru dopředu. Chtějí pro své klienty udělat maximum.

Mnoho makléřů, ale i vlastníků nemovitostí však stále spoléhá na fotografie a nedovedou si představit, co jim Matterport a tato nová technologie umožňuje.

S 3D virtuální prohlídkou jako PRODÁVAJÍCÍ získáte:

  • Exkluzivní prezentaci vaší nemovitosti
  • Přitáhnete více potenciálních zájemců
  • Vaše nemovitost se prodá rychleji
  • Na prohlídku přijdou pouze ti zájemci, kteří o nemovitost opravdu stojí
  • Virtuální prohlídku zvládne každý
  • Možnost zaslání prohlídky před FB, email, do zahraničí
  • Šetříte svůj čas 

S 3D virtuální prohlídkou jako KUPUJÍCÍ získáte:

  • V klidu a pohodlí svého gauče si projdete celou nemovitost do nejmenších detailů
  • Neztrácíte čas na prohlídkách nemovitosti, které neodpovídají vašim požadavkům
  • Dopředu vidíte, co všechno nemovitost nabízí a jak je uspořádaná
  • Nemovitost si můžete prohlédnout kolikrát chcete a kdy chcete
  • Šetříte svůj čas

Příklad: 3D scan rodinného domu našeho klienta

PODTRŽENO, SEČTENO

Jak jsem již psala výše, virtuální prohlídky jsou nástroj pro pár desítek makléřů, kteří se snaží posouvat kvalitu tohoto oboru dopředu. Chtějí pro své klienty udělat maximum. A my mezi takové patříme.

Víme, že prezentace nemovitosti je to nejdůležitější co zásadně ovlivňuje cenu a délku prodeje. Věříme, že díky moderním technologiím, neustálému sledování trhu a zdokonalováním se v naší práci, jsme schopni pro úspěšný prodej nemovitostí našich klientů udělat maximum.

Pokud i vy toužíte prodat vaši nemovitost úspěšně a za co nejvyšší cenu, využijte k tomu moderní technologie. Spojte se s námi a společně nastavíme úspěšnou strategii prodeje vaši nemovitosti.


Markéta Hrušková
Vždy jsem velmi silně vnímala prostor v nemovitostech. Ať to byla jeho útulnost, uspořádání, vzhled či “duše” celého prostoru. Pohled z jiného úhlu na osobní prostor a rozmístění drobností, které dokreslují tu správnou emoci dané nemovitosti. K tomu se z jiného soudku přidaly mé obchodní dovednosti, které jsem podpořila několika lety v nadnárodních korporátních firmách a celoživotní vášeň pro budování a úspěšný obchod se staly základem pro mou kariéru v realitách. Je pro mě důležité jak celý průběh vnímá můj klient a chci ho provést celým případem prodeje ne s úsměvem, ale  s nadšenou emocí - WAU, TAK TO OPRAVDU STÁLO ZA TO!