EXKLUZIVITA při prodeji nemovitosti, strašák nebo VÝHODA ….???

Když mluvím s lidmi, kteří prodávají svůj byt, často slýchávám: „Doufám, že po mě nebudete chtít nic podepsat! Exkluzivně Vám to nedám! Mám ještě domluvené tři realitky….. atd.“

Vím, jak se realitní makléři často chovají a proto těmto námitkám rozumím. Chci Vám ukázat, co mě při prodeji nemovitosti nejlépe funguje a proč.

Příklad:

Máte staré auto, které se chystáte prodat. Co uděláte?

No, já opravím všechny viditelné vady, auto vysaji, naleštím palubovku, navoním, zajedu do myčka a zaplatím nejlepší program, případně přebarvím viditelné odřeniny…. Pak se kouknu na internet za kolik se takové podobné auto prodává. Zajedu do autobazaru a domluvím se, za jakých podmínek budou mé auto prodávat.

A co Vy ? Udělali by jste to taky tak?

„Pro většinu lidí,  je byt jejich nejcennější životní úspora“

Pro většinu lidí, je byt jejich nejcennější životní úspora. Proč se při prodeji nemovitostí chovají jinak než při prodeji auta? Proč nechávají svůj majetek prodávat lidem, kteří v tom vidí jen svou provizi? Proč se nepostarají ať byt krásně vypadá, je uklízený, načančaný když ho fotí? Proč ho nechávají inzerovat u 4, 5, 6, 7, … realitních kanceláří?

 

KTERÁ FOTKA VÁS VÍCE ZAUJME…?

IMG_4875 (Kopírovat)_DSC0154 (Kopírovat)

výstřižek

 

Prvních 30 vteřin rozhoduje, který byt si kupující vybere“

 

ČÍM VÍCE REALITEK, TÍM VÍCE ADIDAS….?

vystřižek 1

Všechny realitní společnosti inzerují nemovitost na stejných serverech. Inzeráty se pak zobrazují pod sebou s různou (někdy hrůznou) kvalitou fotek a taky různé ceny vypovídají o lidové tvořivosti makléřů. Taková nemovitost nevypadá jedinečně, krásně, lákavě. Spíše průměrně, přebraně, neprodejně…

Ano, takový byt se taky prodá. Prodá se jako nemovitost průměrná až podprůměrná. Za průměrnou až podprůměrnou cenu.

A co Vy jako prodávající očekáváte při prodeji své nemovitosti?

Mít nemovitost na realitních serverech co nejdelší dobu? Prodat nemovitost pod cenou? Poslouchat realitní makléře, že cena je špatně nastavená a musíte ji snížit?

Každý chce svou nemovitost prodat co nejlépe – za co nejvyšší cenu.

A o to by mělo jít i realitnímu makléři….

 

Dneska jsem měla náběr bytu, kdy jsem se s paní majitelkou domluvily na exkluzivním zastupování.

raduň

 

Já prodávám nemovitost jedinečnou, krásnou, navoněnou. A tak ji i vnímají moji zákazníci

Zde je výčet, co pro to dělám:

  • Vaší nemovitost připravím na focení (uklizení, naaranžování)
  • domluvíme se na homestagingu
  • zajistím profesionální nafocení vaší nemovitosti(fotoaparát, kamera, dron)
  • natočím video prohlídku  (prezentace na všech realitních serverech a YOUTUBE kanálu)
  • nastavíme prodejní strategii přesně na Vaší nemovitost (prohlídky v jeden den, více zájemců, navýšení ceny)
  • nejdříve rozešlu nabídku mým kontaktům v rámci neveřejné nabídky
  • budu Vaší nemovitost inzerovat na všech dostupných realitních serverech (Sreality, Bazoš, Avízo, atd….)
  • zaručím Vám 100% servis, který zahrnuje: všechny smlouvy vypracované právníkem, advokátní úschova, všechny poplatky za ověření podpisů, všechny vklady na katastr – to vše hradím já
  • pomůžu Vám i po prodeji – pomoc při přepisu energii, daně

Home staging Ostrava

Jsem Vám průvodcem celou dobou prodeje i po ní. Jste pro mě jedineční a né jeden z mnoha. Vším, co dělám, se Vám snažím pomáhat. Vy jste pro mě příběh, který chci s Vámi sdílet.

 

Dává vám to smysl? Pojďme se spolu sejít a probrat vaše možnosti prodeje vaši nemovitosti >>KLIKNĚTE ZDE<<

Markéta Hrušková
Vždy jsem velmi silně vnímala prostor v nemovitostech. Ať to byla jeho útulnost, uspořádání, vzhled či “duše” celého prostoru. Pohled z jiného úhlu na osobní prostor a rozmístění drobností, které dokreslují tu správnou emoci dané nemovitosti. K tomu se z jiného soudku přidaly mé obchodní dovednosti, které jsem podpořila několika lety v nadnárodních korporátních firmách a celoživotní vášeň pro budování a úspěšný obchod se staly základem pro mou kariéru v realitách. Je pro mě důležité jak celý průběh vnímá můj klient a chci ho provést celým případem prodeje ne s úsměvem, ale  s nadšenou emocí - WAU, TAK TO OPRAVDU STÁLO ZA TO!