MÁTE JEN jednu ŠANCI…

Pamatujete si ten pocit, když jste poprvé viděli svého životního partnera? Pamatujete si na ty EMOCE? Uvědomujete si, jaké pocity máte, když si kupujete VĚC, která se Vám líbí? Dokážete popsat ty EMOCE? Vnímáte tu SÍLU PRVNÍHO DOJMUEMOCE, když se potkáte se svým novým nadřízeným, novou kolegyni v práci, člověk se kterým se míjíte na ulici…?

„Emoce jsou  nejsilnější nástroj, který za nás rozhoduje“

Já osobně emoce vnímám každý den ve svém životě. Jsem velice emotivní člověk,  a ve většině případů se nerozhodují hlavou, ale srdcem a emocemi. EMOCE mi pomáhají se rozhodovat, EMOCE mě trápí, když hlava to myslí jinak.

A tak je to i v obchodě

„Když se zákazník jednou emočně rozhodne, všechny vaše další argumenty si
vykládá tak, aby potvrdily správnost jeho rozhodnutí.
Když na zákazníkovy emoce nezapůsobíte pozitivně, nedosáhnete
neutrálního stavu, ale negace. Líbí -nelíbí. Nic mezi tím.“
Miloš Toman, Intuitivní marketing, Kromaňonec v hlavě

Když jdu s klienty na prohlídku nemovitosti, chci v nich vzbudit tu správnou EMOCI. V praxi to znamená, že se s majitel domluvím, aby bylo v bytě uklizeno, vyvětráno, domácí mazlíčci se půjdou projít s dětmi a sledování oblíbeného pořadu nechají na pozdější hodinu.

 „Pokud v něm vzbudíte POZITIVNÍ EMOCE, MÁTE VYHRÁNO. Teď už jen kupující hledá důvody PROČ si má vaší nemovitost koupit“

byt

Ani byste nevěřili, co můžou prodávající nevědomky nachystat za „pasti“ na kupující :-). Moje konkrétní zkušenost: Jako první narazíte na hromadu bot u dveří. Když si konečně vyzujete své boty a v ponožkách všechno přeskáčete, začne se Vám mezi nohama motat nějaká podivná koule. Je v ní malý křeček. Hrůza pro kupujícího – nemá totiž rád domácí mazlíčky. Poházené věci po bytě prodávající už skoro nevnímá, ale kupujícího bijí do očí. V kuchyni zbytky oběda, přehlídka neumytého nádobí. Co myslíte, jak to dopadlo?
I TAKTO MŮŽE NĚKDO SVOU NEMOVITOST PRODÁVAT

P1250923 (Kopírovat)

 

 

Když vstupujete na trh se svou nemovitostí máte JEDINEČNOU a NIKDY NEOPAKOVATELNOU ŠANCI.  Je to ten PRVNÍ DOJEM, který bude mít kupující z Vaší nemovitosti.

Dejte si na něm záležet :-).

„Máte jen jednu ŠANCI zaujmout, každým dalším okamžikem ji ztrácíte“

 

To, jak budete prezentovat Vaší nemovitost, jakou spolupráci s realitními kancelářemi si vyberete, na jakých inzertních serverech budete inzerovat…. TO vše OVLIVNÍ PRODEJNÍ CENU vaší nemovitosti.

Já se snažím svým klientům prodávat jejich nemovitosti ZA NEJVYŠŠÍ CENU. Cesta k tomu vede přes společnou komunikaci, stanovení prodejní strategie, úpravy nemovitosti, homestaging, fotostyling a další kroky, které mám vyzkoušené a OVĚŘENÉ ve své praxi a VÍM, ŽE FUNGUJÍ .

Pokud chcete svou nemovitost prodat co nejlépe a za co nejvyšší cenu, ráda Vám pomůžu.

Mějte nádherný jarní den

 

Markéta

 

 

Markéta Hrušková
Vždy jsem velmi silně vnímala prostor v nemovitostech. Ať to byla jeho útulnost, uspořádání, vzhled či “duše” celého prostoru. Pohled z jiného úhlu na osobní prostor a rozmístění drobností, které dokreslují tu správnou emoci dané nemovitosti. K tomu se z jiného soudku přidaly mé obchodní dovednosti, které jsem podpořila několika lety v nadnárodních korporátních firmách a celoživotní vášeň pro budování a úspěšný obchod se staly základem pro mou kariéru v realitách. Je pro mě důležité jak celý průběh vnímá můj klient a chci ho provést celým případem prodeje ne s úsměvem, ale  s nadšenou emocí - WAU, TAK TO OPRAVDU STÁLO ZA TO!